Op 12 april 2026 hebben we de tweede editie van de activiteit “Het Uno-toernooi” georganiseerd.
Er namen 18 personen deel. Alle spelers streden met enthousiasme en vastberadenheid om de eerste plaats te behalen.
De andere deelnemers hebben zich eveneens goed geamuseerd. Sommigen speelden zelden, anderen hadden wat meer ervaring en enkelen waren echte experts. Maar iedereen speelde met passie, had plezier en heeft gedurende het hele evenement veel gelachen.
U kunt de resultaten raadplegen voor meer informatie.
Bedankt aan iedereen voor deze mooie namiddag!